Als er iets enorm gegroeid is de afgelopen 10 jaar dan is het zeker de hoeveelheid data die we met elkaar verzamelen. Niet alleen door zelf bestanden te bewaren maar zeker ook door alle software die we hiervoor tot
Je hebt vandaag omzet verloren en wist het niet eens!
ABAS & CAS CPQ connector
CAS Survey module Met de Survey module voert u enquêtes uit met behulp van gestandaardiseerde vragenlijsten en gebruikt u de resultaten om meer informatie te verkrijgen en te verzamelen over uw klanten, leveranciers of medewerkers.
Hoe kun je als bedrijf je hardware en je CRM software optimaal inzetten? Om dit te bereiken geloven wij in sterke samenwerkingen.
CAS CRM CPQ
Van 12 tot 16 april vindt de HANNOVER MESSE plaats. Dit keer is dit een digitale editie. Het motto is: "Consistent sales processes for Industry 4.0".
Verandering in organisaties, verandermanagement
Verandering laten werken - hoe veranderingsprocessen kunnen worden omgezet in positieve energie?
Customer centricity
Een klantgerichte organisatie zet zijn klant echt centraal. Digitalisering is daarin een onmisbare component. Software is altijd een middel dat je in staat stelt om sneller veranderingen door te voeren en te groeien.
CAS CRM en Mailcamp Sync
Onze drijfveer is om alle informatie over uw klant op één plek toegankelijk te maken. U moet de klantgegevens waar en wanneer u dat wilt in kunnen zien.
Iedereen kent het wel. De ondergesneeuwde mail met die belangrijke informatie die u net niet kan vinden. Veelal komt waardevolle informatie in uw mailbox terecht, wellicht sleept u deze naar een archiefmap en daarmee is de kous af.