CAS Survey module Met de Survey module voert u enquêtes uit met behulp van gestandaardiseerde vragenlijsten en gebruikt u de resultaten om meer informatie te verkrijgen en te verzamelen over uw klanten, leveranciers of medewerkers.
Hoe kun je als bedrijf je hardware en je CRM software optimaal inzetten? Om dit te bereiken geloven wij in sterke samenwerkingen.
CAS CRM CPQ
Van 12 tot 16 april vindt de HANNOVER MESSE plaats. Dit keer is dit een digitale editie. Het motto is: "Consistent sales processes for Industry 4.0".
Verandering in organisaties, verandermanagement
Verandering laten werken - hoe veranderingsprocessen kunnen worden omgezet in positieve energie?
Customer centricity
Een klantgerichte organisatie zet zijn klant echt centraal. Digitalisering is daarin een onmisbare component. Software is altijd een middel dat je in staat stelt om sneller veranderingen door te voeren en te groeien.
CAS CRM en Mailcamp Sync
Onze drijfveer is om alle informatie over uw klant op één plek toegankelijk te maken. U moet de klantgegevens waar en wanneer u dat wilt in kunnen zien.
Iedereen kent het wel. De ondergesneeuwde mail met die belangrijke informatie die u net niet kan vinden. Veelal komt waardevolle informatie in uw mailbox terecht, wellicht sleept u deze naar een archiefmap en daarmee is de kous af.
Marketing event CRM Software Breukelen
Hierbij nodigen we je uit voor ons inspirerende middag vol met marketingvertier. Het thema is Marketingplezier: wat drijft jou om dagelijks voor een klant te verbeteren? Dat is waar marketing een rol in speelt.
In deze blog neem ik u graag mee in een welbekend proces binnen organisaties die gebruik maken van CRM, de acceptatie binnen uw team.
CAS CRM X12
Met CAS CRM x12 krijgt u de best mogelijke start bij het vormgeven van uw digitale kantoor.