CRM voor handel

Alle klantinteractie in één dossier, klantgegevens direct gevonden en klant dashboards: dé belangrijkste kenmerken van Smart CAS CRM handel. Speciaal voor handelsbedrijven die vandaag nog willen digitaliseren. 

Met een lach naar de klant: CRM voor handelsbedrijven

Processen in handel gaan snel en daarom is overzicht houden erg belangrijk. Welke aanvragen komen er binnen, via welke kanalen en wie pakt het op. Herkenbare vragen voor groothandels die met een binnendienst en buitendienst werken. Onze software Smart CAS CRM Handel is speciaal opgezet om het verkoopproces van de voordeur tot de achterdeur te ondersteunen. Flexibel aan te passen standaard software van een internationale CRM softwareleverancier (CAS CRM). 

CAS CRM Fan indicator

Op zoek naar meer fans

Wie meer fans van zijn organisatie wil, merkt dat dit niet zonder digitale transformatie kan. Professionele hulp van een partner die duidelijke taal spreekt en kijkt vanuit uw strategie is dan heel welkom. Samen met onze Smart CAS CRM Handel software organiseren wij eerst uw klantprocessen en daarna gaan we automatiseren. U bent verzekert van een snelle implementatie.

Het resultaat: uw organisatie werkt efficiënter, u hebt meer tijd voor de klant en elke klantinteractie is centraal opgeslagen. Met een CRM app op uw tablet of mobiel gaat u met vertrouwen en met een lach het klantgesprek in. Mogen wij u helpen aan meer fans van uw handelsorganisatie?

"We hebben nu altijd realtime overzicht van onze klant"

Kenmerken van de krachtige oplossing Smart CAS CRM Handel:

  • gebruiksvriendelijk en modern
  • sales, marketing en service in één softwarepakket
  • verkoopproces geautomatiseerd van aanvraag tot aan verkoop
  • alle contactmomenten handig in een digitaal dossier
  • dashboards voor verkoop, servicecalls, garanties
  • Outlook integratie met slim mini CRM in Outlook
  • Office integratie (Word, Excel)
  • product configurator of koppeling ERP
  • koppeling met telefooncentrale of callcenter
  • extern webportal voor communicatie met de klant
  • rapportages: verkoop (salesfunnel), offertes, bezoekverslagen
  • klachtenregistratie
  • samenwerken: agenda, mail, taken
  • kennisbank voor procedures of vakinhoudelijke kennis
  • CRM van makers die zich al meer dan 35 jaar op handelsbedrijven

 

Dit zijn slechts enkele van de mogelijkheden. Vanwege de flexibele opzet van modules bepaalt u zelf wat u wilt gebruiken. Onze consultants zijn ervaren marketing en CRM specialisten die gaan voor een digitale voorsprong. Informeer naar Smart CAS CRM Handel of maak een afspraak voor een demo met Jeroen van Scherpenzeel, tel. 030-2676737.

Slimme koppelingen met andere business software

CAS CRM integraties business software