Samen bouwen aan een digitale voorsprong

Hoe klantgericht bent u? Staat klanttevredenheid hoog op uw prioriteitenlijst? Hoe krijg ik beter inzicht in mijn klant? Het kiezen van de juiste digitale middelen vraagt om goed onderzoek om te zien wat echt bij u past.

KIES DE JUISTE SOFTWARE

Als je een klantreis opmaakt, zorg er dan voor dat je klant de route bepaalt. De klant voor ogen hebben dat is de kern van ons werk. We denken mee met uw klantreis, kijken waar het anders moet, zodat u op de reis de klant nu en toekomst meerwaarde biedt.

In deze reis zijn er diverse momenten waarop u grip wilt houden op wat de klant beweegt en waar de behoefte ligt. Wij geloven dat een gedegen digitale strategie nodig is voor elke klantreis.

Voor deze verandering helpen wij u om de wensen en eisen voor relatiebeheer en marketing automation goed vast te leggen. Op deze manier maakt u een belangrijke stap in het vernieuwen van uw customer journey of customer excellence traject.

Input voor uw CRM en marketing automation selectie

De treinreis van de Digital customer journey

Vanuit 22 jaar ervaring in organisatieprocessen hebben wij een handige Smart Digital Scan samengesteld. Deze vragenlijst behandelt de volgende onderwerpen:

  1. Strategie/doelen/visie: waar staan we over 3 tot 5 jaar?
  2. Het vastleggen van een duidelijke project scope
  3. Het samenstellen van een projectteam
  4. Agile werken
  5. KPI's: welke gegevens haal ik straks uit het CRM?
  6. Klantreis inzichtelijk maken
  7. Omgaan met veranderingen, digitale vaardigheid van collega's
  8. Waar slaan we onze data op? Hoe beschermen we dit goed? 
  9. Wat is het gewenste softwarelandschap?

Wij garanderen een snelle start met uw software. En wij zijn creatief in het zoeken naar verbeteringen in klantprocessen. Onze CRM, data en marketing experts nemen samen met u de klantreis en de digitale processen door en presenteren u direct de kansen.