Bouw aan een digitale voorsprong

Digitaal denken binnen een organisatie. Een must voor alle bedrijven die dichtbij de klant willen staan.

Kansen met digitale transformatie

Wij zijn adviseurs die niet alleen schrijven, maar ook doen. Wij denken in mogelijkheden en zien veel kansen in digitale transformatie. Dat kan gaan om een beperkte maar ook om een ingrijpende verandering van de customer experience. Dit kost tijd en vraagt veel aandacht. Daarom staan wij dichtbij de mensen en teams die dit veranderproces doorgaan. We denken mee over de gouvernance, de aandacht die iedereen aan digitaal moet geven en hoe je objectives en doelen vaststelt voor je digitale programma.

Input voor uw CRM en marketing automation selectie

De treinreis van de Digital customer journey

Vanuit 23 jaar ervaring in organisatieprocessen starten wij samen met jou met onze Smart Digital Scan. Deze scan behandelt de volgende onderwerpen:

  1. Strategie/doelen/visie: waar staan we over 3 tot 5 jaar?
  2. Wat is de scope van je project of programma?
  3. Gouvernance en projectteam
  4. Agile projectaanpak
  5. KPI's: welke inzichten krijg ik straks uit alle data?
  6. Hoe ziet onze klantreis er visueel uit?
  7. Omgaan met veranderingen, digitale vaardigheid van collega's
  8. Waar slaan we onze data op? Hoe beschermen we dit goed?

Om digitaal op orde te zijn en een hiermee een voorsprong te nemen in klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid adviseren en coachen wij organisaties. Dit doen we via interim opdrachten voor korte of langere tijd en vaak samen met andere experts, zoals change managers, product en business owners. Een van de uitgangspunten: we maken iedereen ervan bewust dat digitaal een van de key succesfactoren is van deze tijd. Waar ligt jouw uitdaging en hoe kunnen wij je hierin verder helpen? Neem contact met ons op.