Samen bouwen aan een digitale voorsprong

Hoe klantgericht bent u? Staat klanttevredenheid hoog op uw prioriteitenlijst? Hoe krijg ik beter inzicht in mijn klant? Het kiezen van de juiste digitale middelen vraagt om goed onderzoek om te zien wat echt bij u past.

KIES DE JUISTE SOFTWARE

De Smart CRM checklist helpt om uw wensen en eisen voor relatiebeheer en marketing automation goed vast te leggen. Op deze manier maakt u een belangrijke stap in het CRM project.

Input voor uw CRM en marketing automation selectie

Smart CRM checklist

Vanuit 22 jaar ervaring in organisatieprocessen hebben wij een handige Smart CRM checklist samengesteld. Deze vragenlijst behandelt de volgende onderwerpen:

  1. Strategie/doelen/visie: waar staan we over 3 tot 5 jaar?
  2. Het vastleggen van een duidelijke project scope
  3. Het samenstellen van een CRM projectteam
  4. KPI's: welke gegevens haal ik straks uit het CRM?
  5. Klantreis inzichtelijk maken: wanneer zijn er contactmomenten?
  6. Omgaan met veranderingen, digitale vaardigheid van collega's
  7. Waar slaan we onze data op? Hoe beschermen we dit goed? 
  8. Welke koppelingen met andere software zijn relevant?
  9. Hoe halen we de juiste data over naar de CRM software?

Wij garanderen een snelle start met uw software. En wij zijn creatief in het zoeken naar verbeteringen in klantprocessen. Onze CRM en marketing experts nemen samen met u de klantreis en de digitale processen door en presenteren u direct de kansen.