Support

Wij hechten veel waarde aan een goede en snelle support. Wij begrijpen dat uw (online) activiteiten samenhangen met een goede bereikbaarheid. Bel ons voor spoed of meld uw vraag of probleem via onze online helpdesk.

Direct contact

T: 030 267 67 37
E: Mail ons voor support

Wij helpen u graag verder met uw digitale oplossing. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Support op afstand

Wij helpen u graag als u op locatie bent. Wij starten Support op afstand en kijken op uw scherm mee.

Vul uw sessie code in en klik connect


 

Online helpdesk

Wij beschikken over een online helpdesk. Volg uw ticket op: Online helpdesk. Heeft u geen wachtwoord? Mail dan naar support@twovisions.nl.

Tijdens of na kantoortijd kunt u onze supportafdeling ook per e-mail bereiken. Op zon- en feestdagen (Nieuwjaarsdag, Pasen, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerst) is ons kantoor gesloten.

Service Level Agreements

In onze Service Level Agreements (SLA) maken wij afspraken met u over een ruimere bereikbaarheid en de duur waarin wij terugkomen op een gemelde storing. Via de klantlogin krijgt u toegang tot onze beveiligde omgeving.

CAS Red
  • Two Visions
  • Proostwetering 18A
  • Utrecht
  • + 31 30 267 67 37