Relatiebeheer zorg

Overzicht creëren over data is soms erg lastig. Bij het vastleggen van gegevens blijken er in de zorgsector erg veel verschillende relatiegroepen te zijn. Het lijkt wel of er voor elk adres een ander systeem nodig is. Maar digitale verslaglegging van de gemaakte afspraken zijn cruciaal. Smart CRM Zorg richt zich op alle contactmomenten van uw zorgorganisatie. Voor het relatiebeheer zoeken we eerst naar overzicht en zijn betrouwbaarheid en gemak voor de medewerker kernwaarden in onze oplossing.

CRM voor Zorg en welzijn

Smart CRM Zorg is speciaal opgezet voor de zorgsector en voor de welzijnsector. Het is een innovatieve en flexibele softwareoplossing voor uw relatiebeheer in de zorg. Nadat we samen de relatietypen en het interne proces hiervan in kaart hebben gebracht, passen wij Smart CRM toe op uw organisatie. Geen lange softwaretrajecten met een onbekende uitkomst, maar zekerheid dat de oplossing echt werkt. U kiest naast de basis bijvoorbeeld voor een of meerdere uitbreidingen, zoals een (social) intranet, een kwaliteitsmanagement systeem of een webportal met externe contacten of cliënten. Waar nodig koppelen wij met externe software, zoals een EPD.

 

CRM voor de Zorg

Wij helpen zorginstellingen en welzijnorganisaties om de digitale strategie vorm te geven. Wij kijken waar u nu staat en waar u naar toe wilt over 3 jaar. De uiteindelijke oplossing is inzicht in uw relatiestromen, bewaking van deze gegevens en het gebruik van een professionele en slimme software. Dit levert voor uw organisatie of afdeling meteen een efficiënte manier van werken op. Door de standaard basis van onze software kunt u snel starten en direct beginnen met het optimaliseren van uw processen.

CAS CRM: de meest mobiele CRM software ter wereld

Krachtige oplossingen in Smart CRM Zorg zijn:

  • volledig clientrelatiebeheer in één centrale database
  • communicatie met stakeholders in de zorg bijhouden in een digitaal dossier
  • slimme koppeling met de telefooncentrale of een callcenter
  • nieuwsbrieven sturen, selecties uit CRM mailen
  • koppeling met EPD
  • extern webportal voor communicatie met doelgroepen
  • intranet portal
  • MIP en klachtenregistratie patiënten
  • koppeling met website (webformulieren voor aanvragen)
  • audit checklist en opvolgen verbeterpunten
  • urenregistratie app voor medewerkers onderweg
  • online of app kennisbank voor procedures of vakinhoudelijke kennis

 

Onze consultants zijn ervaren marketing en CRM specialisten die gaan voor een digitale voorsprong. Informeer naar Smart CRM Zorg of maak een afspraak voor een demo met Jeroen van Scherpenzeel, tel. 030-2676737.