Met het succes van het CAS-CRM/ZVH herenteam is het op dit het moment tijd om te kijken naar de fans. De sfeer bij de thuiswedstrijden blijft niet onopgemerkt bij andere verenigingen. Volle tribunes, een enthousiaste speaker en gezelligheid brengt het team dit jaar tot nog meer succes. Maar hoe nemen we dit optimisme mee in onze werkomgeving als we te maken hebben met onze klanten? Zijn dat fans van onze organisatie? En zo ja, hoeveel hebben we er dan? Hoe loyaal zijn ze en hoe betrokken zijn ze om jou of je bedrijf te noemen als ze op een verjaardag het over het werk hebben? Het lijkt een moeilijke puzzel om hier achter te komen.
Maak fans zichtbaar
De fan indicator® van CAS CRM is een hulpmiddel om je relatie, je klant in te delen in een duidelijke matrix. Je verzamelt data met bijvoorbeeld vaste vragenlijsten om je klant in te delen en vervolgens hebt grafisch in beeld waar je klant staat: is hij ontevreden en dus een tegenstander of juist zeer tevreden en dus een fan. Via het gebruik van de module CAS Survey stelt u een vragenlijst op om systematisch te meten of uw klant tevreden of ontevreden is met uw diensten en/of producten. Door een analyse te maken van de resultaten van een survey, stelt u de klantloyaliteit vast samen met de overall klanttevredenheid. En door deze twee parameters samen te nemen, kunt u diverse klanttypes identificeren. Bij elke relatie die u voor dit onderzoek heeft geselecteerd verschijnt de fan indicator® en ziet u in welke van de 5 categorieën deze is ingedeeld. Wie gaat in zijn of haar organisatie het aantal fans vergroten?
Doe een gratis scan met een survey voor uw organisatie. Vraag hem aan via Jeroen van Scherpenzeel,
telefoon: 030 2676737.