CAS Software AG presenteert mobile CRM voor de realisatie van Customer Centricity

CRM- en xRM-oplossingen zijn in Europa en de hele wereld zeer in trek: dat wordt bevestigd door de internationale groei van CAS Software, de Duitse producent van CRM en xRM. Om de groeikoers in Nederland, België en Luxemburg voort te zetten, biedt de onderneming wereldwijd unieke CRM-functies en een directe klantenservice ter plaatse.

Over de hele wereld werken 250.000 mensen in 10.000 ondernemingen met producten van CAS, zoals de bekende CRM-oplossing CAS genesisWorld. De software op basis van een database maakt het mogelijk om klantrelaties verbluffend eenvoudig te onderhouden. In het bijzonder klanten van CAS in Nederland, België en Luxemburg profiteren van een solide netwerk van experts van gecertificeerde CAS-partners ter plaatse, om het gebruik van de software specifiek aan te passen.

Mobiel CRM voor relatiebeheer, sales en marketing

Customer Centricity voor succesvolle ondernemingen

„We bieden ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf eersteklas oplossingen voor het beheer van hun klantrelaties in de zin van Customer Centricity, de bedrijfsfilosofie van succesvolle ondernemingen“, aldus CEO Martin Hubschneider. „Klantgerichte en op de toekomst gerichte ondernemingen stellen hun klanten en hun volledige zakelijke contacten centraal en stemmen daarop alle processen af.“

Mobile CRM en Cloud: CAS SmartDesign® voor smartphones en tablets

Bij het dagelijkse gebruik hebben medewerkers in de binnen- en buitendienst profijt van de wereldwijd unieke CAS SmartDesign®-technologie. Deze maakte de mobiele toegang tot klantgegevens mogelijk en zorgt door een unieke Look & Feel voor coherent mobiel werken. Ongeacht of apparaten op basis van Windows, Android of iOS worden gebruikt, browser- of desktop-toepassingen. De apps zijn fascinerend eenvoudig te bedienen en passen zich soepel aan interfaces met verschillende omvang van smartphones, tablets, smart TV's en wearables aan. Bovendien kunnen ze snel en eenvoudig worden aangevuld met eigen informatie van de klant.

Unieke functies, inclusief integratie met Microsoft Office 365

Een kenmerk van de CRM-oplossing CAS genesisWorld x7 zijn de talrijke functies waarmee de klant werkelijk centraal wordt gesteld. Het nieuwe CAS radiaalmenu biedt gebruikers dankzij contextgevoelige gebruikersnavigatie snelle toegang tot alle relevante informatie voor en tijdens het gesprek met de klant. Bovendien kunnen toepassingen van Microsoft Office 365 soepel worden geïntegreerd.

Uniek voor CRM-systemen is CAS SmartSearch. De intelligente zoekmethode vergeeft typefouten en vereenvoudigt het zoeken in het eigen gegevensbestand volgens het „search-as-you-type“ principe. Daarbij komen talrijke overige functies en modules voor integraal leadmanagement, geomarketing en surveys.

Partners bevestigen vraag naar CRM en xRM

Sinds 2008 begeleiden acht business partners in Nederland, België en Luxemburg meer dan 4000 actieve gebruikers. „Wij merken in alle branches een sterke vraag naar CAS-oplossingen die op een in de praktijk beproefde manier de effectieve verkoop van ondernemingen ondersteunen“, aldus CEO Martin Hubschneider. „In het bijzonder de mobiele oplossingen, de flexibiliteit, de verhouding tussen prijs en performance en de service ter plaatse overtuigen onze klanten.“

Partnernetwerk wordt verder uitgebouwd

Op weg naar het Europese marktleiderschap houdt CAS Software vast aan de bestaande ondernemingsstrategie en aan de uitbouw van het productassortiment. „We nodigen softwarebedrijven uit Nederland, België en Luxemburg uit om partner van CAS te worden en te profiteren van een uniek ecosysteem“, aldus CEO Martin Hubschneider.

Wilt u meer weten over CAS CRM? Informeer dan bij ons voor de mogelijkheden en wij maken graag kennis om samen met u naar de CRM strategie te kijken.
Meer informatie over dit bericht vindt u op: Marketwired en CAS CRM