CRM Strategie

Centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel kan opzoeken begint bij goed adressenbeheer en registratie van contactmomenten. Notities na een gesprek, een taak voor een klant of het bijhouden van een verkoopdossier. Wij streven voor jou dat je volledig digitaal altijd en overal inzicht hebt in je klantcontacten.

KLANTEN VERWACHTEN MEER

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Wij komen vaak het ontbreken van een digitale strategie tegen waarin de klant nooit uit beeld verdwijnt. Wil je blijven scoren en een voorsprong hebben in je markt dan is centrale opslag van je klantgegevens een must.

START JE PROJECT MET EEN DUIDELIJK DOEL

Bij het invullen van een oplossing in je klantstrategie kom je voor veel vragen te staan. De belangrijkste hebben wij in kaart gebracht, zoals: Waar dien je rekening mee te houden? Wie betrek je in je project? Hoe maak ik onderscheid tussen must haves en nice to haves? Ontdek wat onze CRM checklist voor je kan betekenen bij de start van het CRM project.

CAS mobiel CRM

Mobiel CRM: overal zicht op je klant

Wij weten dat de oplossing in jouw klantstrategie moet passen om succesvol te zijn. Daarnaast letten wij sterk op de verandering die het bij medewerkers geeft. Acceptatie is essentieel voor het succes van de CRM software. Wij zijn sinds 2008 partner van de CRM oplossing CAS genesisWorld. Deze software is het meest mobiele CRM ter wereld. Mordern, flexibel en betaalbaar. In Duitsland is CAS CRM marktleider binnen het MKB. Niet zomaar een keuze dus