CRM Strategie

Centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel en zelfs onderweg kan opzoeken, begint bij goed adressenbeheer en registratie van contactmomenten. Lead proces, offerte(bewaking), taakopvolging voor een klant of het bijhouden van een verkoopdossier, een aantal van de vele mogelijkheden. Zo heeft u altijd een volledig digitaal inzicht in uw klantcontacten paraat.

KLANTEN VERWACHTEN MEER

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Vaak ontbreekt het in organisaties aan een digitale strategie. Uw klant kennen, weten wat de wensen zijn en daarop in spelen. Wilt u blijven scoren en een digitale voorsprong hebben in uw markt dan is centrale opslag van uw klantgegevens een must.

START JE PROJECT MET EEN DUIDELIJK DOEL

Bij het invullen van een oplossing in de klantstrategie komt u voor veel vragen te staan. De belangrijkste hebben wij in kaart gebracht, zoals: Waar dient u rekening mee te houden? Wie betrekt u in het project? Hoe maakt u onderscheidt tussen must haves en nice to haves? Ontdek wat onze CRM checklist voor u kan betekenen bij de start van het CRM project.

CAS mobiel CRM

Mobiel CRM: overal zicht op je klant

Wij weten dat de oplossing in uw klantstrategie moet passen om succesvol te zijn. Daarnaast letten wij sterk op de verandering die het bij medewerkers geeft. Acceptatie is essentieel voor het succes van de CRM software. Wij zijn sinds 2008 partner van de CRM oplossing CAS genesisWorld. Deze software is het meest mobiele CRM ter wereld. Modern, flexibel en betaalbaar. In Duitsland is CAS CRM marktleider binnen het MKB. Niet zomaar een keuze dus!