CRM voor handels- en productiebedrijf

In één gebruiksvriendelijk overzicht zien we de bezoekrapporten, afspraken, offertes en telefoongesprekken van onze relatie. Gevolg: betere samenwerking en altijd en overal op de hoogte van de laatste contactmomenten bij de klant. Dit zijn een van de krachtige voordelen van de inzet van een CRM oplossing bij Herculan B.V. producent en handelsbedrijf voor gietvloeren wereldwijd.

Luister naar je klant

Het vertrekpunt bij Herculan was gericht op het verkoopproces. Met de huidige software konden vertegenwoordigers niet de juiste informatie op het juiste tijdstip naar voren halen. De informatie zat te diep en was te veel gericht op alleen cijfers. Wanneer je klantgericht werkt, is het belangrijk dat je kunt leren van alle kerndata van een klant en prospect. Waar liggen zijn interesses, wat vindt hij belangrijk, hoe verliepen eerdere projecten? Gegevens waar een CRM oplossing uitermate geschikt voor is.

Lees ons succesverhaal ook op CAS-CRM.nl

De voordelen van CRM

Voor Herculan bieden wij met Smart CAS CRM Handel de oplossing voor effectieve handel. Enkele voordelen:

  • Real time overzicht over de klant op alle apparaten (mobiel, web, kantoor)
  • Een compleet 360 graden beeld van alle klanten en prospects
  • Salesfunnel rapporten en dashboard voor live inzicht
  • Strak en eenduidig salesproces van prospect naar klant
  • Automatische workflows in verkoopproces bespaart tijd
  • Eenvoudig meerdere offertes en opvolgacties voor projecten maken
  • Efficiënte koppeling met Microsoft Navision voor de juiste financiële data

Amy Slobbe, IT manager bij Herculan: "Met CAS CRM hebben we een gebruiksvriendelijke software oplossing voor onze leads, leverancier en klanten. In één gebruiksvriendelijk overzicht kunnen we de interesses, bezoekrapporten, verkoopkansen en andere contactmomenten terugzien van onze klanten. Onze Nederlandse partner Two Visions helpt ons stap voor stap door dit customer centricity proces."