CRM voor Creatieve interieur agent

In één gebruiksvriendelijk pakket zien we de onze klanten netjes ingedeeld in categorieën, zien we openstaande offertes en beheren we projecten. Aan de hand van slimme triggers weten we wanneer we actie moeten ondernemen op welke offerte. Het verkoopproces is volledig digitaal vanaf aanvraag tot aan opdrachtbevestiging. Het team is op de hoogte van alle offertes, prijsafspraken en andere belangrijke wensen van de klant. Dit zijn een van de krachtige voordelen van de inzet van een CRM oplossing bij Onstein Textiel Agenturen.

Alles in één oplossing

Het vertrekpunt bij Onstein was een centrale oplossing voor zowel verkoop als inkoop. Het maatwerkpakket dat hiervoor werd gebruikt kende veel extra handelingen en was niet meer up-to-date. Met CAS CRM zitten we volledig in de cloud en worden updates verzorgd.

Lees ons succesverhaal van Onstein Textiel Agenturen ook op CAS-CRM.nl

De voordelen van de CRM software

Voor Onstein Textiel Agenturen bieden wij met Smart CAS CRM Groei dé oplossing voor effectieve verkoop en inkoop. Enkele voordelen:

  • Een compleet 360 graden beeld van alle klanten en prospects
  • Weergaven met alle open kansen per verkoopmedewerker
  • Strak en eenduidig verkoopproces van prospect naar klant
  • Mailing aaanmaken en versturen
  • Offertes direct aan te maken als PDF en te verzenden
  • Archiveren van belangrijke e-mails vanuit Outlook

Gijs Onstein, directie Onstein Textiel Agenturen: "Met CAS CRM hebben we één totaaloplossing om al onze klanten in te beheren. De CRM software is flexibel en schaalbaar, precies waar we naar op zoek waren. Onze partner Two Visions helpt ons stap voor stap om de data nog beter te analyseren in rapporten en/of overzichten."

Benieuwd hoe u ook weer overzicht kunt krijgen over uw relaties en verkoop? Maak een online afspraak