CRM - internationale handel
Klanten op één plaats
Het is een veelgehoorde vraag bij ons: hoe krijgen we nu alle lijstjes, contacten uit de e-mail en databases op één plaats? Het werken wordt zoveel eenvoudiger als je niet telkens hetzelfde adres in meerdere systemen hoeft in te voeren. Daar is CRM uitermate sterk in en dat bewijzen met de opzet en inrichting van CAS CRM. Het uitgangspunt: eenvoudige invoer en onderhoud en maximaal bezig zijn met relatiebeheer.
Contactmoment vastleggen
CAS CRM zorgt voor een centrale opslag van alle openstaande quotations, orders en toont data uit het ERP. Alles in één scherm voor de sales die onderweg de klant bezoekt. Via een interactie menu legt de vertegenwoordiger direct alle besproken punten in formulier vast. Direct bij het opslaan wordt de binnendienst geïnformeerd over de details van het bezoek en start deze met opvolgen.
Daphne van der Hoeven, Commercial Assistant: "Met CAS CRM hebben we één centraal systeem waarin we alle relevante klant- en leveranciersinformatie kunnen zoeken en linken op productniveau. Two Visions begeleidt ons stap voor stap naar een digitale toekomst."