Digitalisering adviesbureau: Real-time inzicht

Ooms Belastingadvieskantoor was op zoek naar een passende software oplossing. De gekozen oplossing heeft er voor gezorgd dat middels het automatiseren van workflows en het inzichtelijk maken van interne en externe processen zijn er grote stappen gezet op het gebied van relatiebeheer.

Tijdwinst behalen

CAS CRM heeft er bij Ooms Accountants- en Belastingadviesbureau voor gezorgd dat alle medewerkers op snelle en efficiënte wijze informatie over hun klanten kunnen inzien. Maar CAS brengt nog veel meer dan dat. Geautomatiseerde workflows binnen Ooms die nu in gebruik zijn genomen, leveren tijd op voor alle medewerkers om aan zich op de klant richten.

Samenwerking

Wanneer je binnen een team met meerdere mensen aan een project werkt, lopen er altijd zaken door elkaar. Binnen Ooms Belastingadviesbureau staan alle taken, documenten en interne communicatie overzichtelijk in het klantdossier. Bij ieder project is er een vaste structuur van werken en is alles centraal opgeslagen. Binding binnen het team en heldere interne communicatie is de hoeksteen van ieder project. Met CAS CRM wordt dit optimaal benut.

''Als accountantskantoor is het belangrijk om op ieder moment inzicht te hebben in de status van werkzaamheden die wij voor onze klanten uitvoeren. Welke btw aangiftes van de maand maart moeten nog worden verzonden? Is de administratie van die klant nu al binnen of niet. Two Visions heeft bij ons CAS CRM geïmplementeerd. Behalve de standaard CRM zaken als klantgegevens, taken en afspraken houden we hier ook workflows voor onze belangrijkste processen in bij. Wij hebben nu altijd inzicht in de voortgang van onze werkzaamheden en werken makkelijk met meerdere collega's samen aan één opdracht.''

-Paul Ooms, Directeur