Uw netwerk bevat een rijke bron aan informatie. Uw organisatie groeit en er komen meer klanten. Het aantal contactmomenten breidt zich uit. Steeds vaker speelt die vraag: Hoe houd ik overzicht? En hoe weten uw collega's wat er in het laatste contact besproken is?
Onze drijfveer is om alle relevante informatie over uw klant toegankelijk te maken waar en wanneer u dat wilt. Met Smartwork CRM maken wij het mogelijk om alle contactmomenten samen te brengen in een handig digitaal dossier. Dit helpt uw bedrijf om verder te groeien en u om tijd te blijven besteden aan uw klant.
Smartwork CRM stelt u in staat om contactmomenten efficiënt op te slaan en te delen. Het vergoot je kennis van de klant en u kunt sturen op meer service. Klantcontacten komen centraal in een dossier, zodat alle collega's op de hoogte zijn. De motor onder Smartwork CRM is CAS CRM van het Duitse CAS Software AG: marktleider binnen het MKB in Duitsland.
Onze oplossing draait in de cloud en is mobiel, want klantinformatie moet waar dan ook en op elk tijdstip beschikbaar zijn voor de juiste persoon. Zo verhoogt u de service en kunt u dicht op de klantvraag zitten.
In een gesprek nemen wij de belangrijkste uitdagingen in uw klantstrategie door. U ontvangt een duidelijke offerte waarin u zelf bepaalt met hoeveel collega's u start. Geen lange voortrajecten, maar daadkrachtig om snel te beginnen.
Kies uit de volgende CRM oplossingen:
Bel mij voor een demo of afspraak
Helder uitgangspunt: u betaalt per licentie, per maand en u kunt de CRM oplossing 30 dagen proberen.
Alle zijn excl. 21% BTW. Uiteraard blijft on-premise ook mogelijk voor CAS CRM.
Wij zijn sinds 2008 partner van CAS CRM (Premium partner).
Bel voor een online demo, een webinar of een bezoekafspraak met Jeroen van Scherpenzeel: 030 2676737.
PARTNER VAN: