Verhoog je service en verkoop meer

Centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel kan opzoeken begint bij goed adressenbeheer en registratie van contactmomenten. Notities na een gesprek, een taak voor een klant of het bijhouden van een verkoopdossier. Wij streven voor jou dat je volledig digitaal altijd en overal inzicht hebt in je klantcontacten.

Klanten verwachten meer

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Wij komen vaak het ontbreken van een digitale strategie tegen waarin de klant nooit uit beeld verdwijnt. Wil je blijven scoren en een voorsprong hebben in je markt dan is centrale opslag van je klantgegevens een must.

Start je project met een duidelijk doel

Bij het invullen van een oplossing in je klantstrategie kom je voor veel vragen te staan. De belangrijkste hebben wij in kaart gebracht, zoals: Waar dien je rekening mee te houden? Wie betrek je in je project? Hoe maak ik onderscheid tussen must haves en nice to haves? Ontdek wat onze CRM checklist voor je kan betekenen bij de start van het CRM project.

Het CRM stappenplan

Een belangrijke basis van een CRM project is het in kaart brengen van je strategie. Waar sta je nu en waar wil je over 3 jaar staat? Hoe wil je de klant benaderen? Welke service heb je voor ogen? In een interactieve workshop luisteren wij naar je verhaal, jouw droom en nemen wij de wensen en eisen door. Zo leggen we een goede basis voor het CRM-project. Lees meer over onze CRM projectaanpak

Mobiel CRM: overal zicht op je klant

 

CAS mobiel CRM

Wij weten dat de oplossing in jouw klantstrategie moet passen om succesvol te zijn. Daarnaast letten wij sterk op de verandering die het bij medewerkers geeft. Acceptatie is essentieel voor het succes van de CRM software.

Wij zijn sinds 2008 partner van de CRM oplossing CAS genesisWorld. Deze software is het meest mobiele CRM ter wereld. Mordern, flexibel en betaalbaar. In Duitsland is CAS CRM marktleider binnen het MKB. Niet zomaar een keuze dus.

CRM Zorg en CRM Zakelijke dienstverlening

In de afgelopen 17 jaar hebben wij voor opdrachtgevers uit diverse branches gewerkt. Toch ligt onze focus op de CRM sectoren: zorg en welzijn en zakelijke dienstverlening. Onze CRM diensten sluiten echter aan op meerdere branches. Voor de focusgroepen ontwikkelden wij eigen CRM oplossingen:

CAS Red

Referenties

  • Two Visions
  • Proostwetering 18A
  • Utrecht
  • + 31 30 267 67 37