Verhoog je service en verkoop meer

Centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel kan opzoeken begint bij goed adressenbeheer en registratie van contactmomenten. Notities na een gesprek, een taak voor een klant of het bijhouden van een verkoopdossier. Wij streven voor jou dat je volledig digitaal altijd en overal inzicht hebt in je klantcontacten.

KLANTEN VERWACHTEN MEER

Door de digitalisering weten klanten meer en sneller uw diensten te ontdekken. De informatie wordt gedeeld, kan online teruggezocht worden en hierdoor is een klant beter op de hoogte. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Wij zien vaak dat er nog onvoldoende is nagedacht over een digitale klanstrategie. Wil je blijven scoren en een voorsprong hebben in de markt, dan is centrale digitale opslag van klantgegevens een must.

CUSTOMER CENTRICITY TODAY?

Als klanten voor u topprioriteit zijn en u dagelijks deze relatie wilt verbeteren, kunt u niet om digitalisering heen. De belangrijkste vragen bij deze omslag hebben wij in kaart gebracht, zoals: Hoe communiceren uw klanten met uw organisatie? Welke type relaties onderscheiden we eigenlijk? Wat willen wij van hen weten? Ontdek hoe met CAS CRM uw klant meer centraal kan komen te staan.

Het CRM stappenplan

Een belangrijke basis van een CRM project is het in kaart brengen van de strategie. Waar sta je als organisatie nu en waar wil je over 3 jaar staat? Hoe wilt u de klant benaderen? Welke service heb je voor ogen? Hoe maak ik hen fan van ons? In een interactieve workshop luisteren wij naar uw verhaal, uw droom en bepalen we samen de focus. Knelpunten in de werkwijze worden vastgesteld en we zoeken meteen naar verbetering. Zo leggen we een goede basis voor het CRM-project.

 

  • De workshop

    In een workshop verdiepen wij ons verder in uw situatie.

  • Plan van aanpak is akkoord

    Het definitieve plan van aanpak is opgesteld en doorgenomen met de betrokkenen.

  • Installatie en configuratie

    Onze specialisten hanteren een gedegen plan van aanpak om de software te installeren.

  • Testen

    We beschrijven tijdens de workshops nauwkeurig alle wensen en eisen.

  • Training

    Wij trainen in uw organisatie een of meerdere gebruikers die in hun dagelijks werk te maken krijgen met de software.

  • CRM oplossing gereed voor gebruik

    Als de test voldoet aan de wensen en eisen die in de workshop zijn vastgesteld, is uw CRM oplossing gereed voor gebruik.

  • Evaluatie en vervolg

    Na ongeveer een maand komen wij bij u terug en bespreken hoe de nieuwe werkwijze voor uw werkt en coachen wij u en uw collega's.

 

CRM Zorg en CRM Zakelijke dienstverlening

In de afgelopen 18 jaar hebben wij voor opdrachtgevers uit diverse branches gewerkt. Toch ligt onze focus op een aantal CRM sectoren:

CAS mobiel CRM