Verhoog je service en verkoop meer

Een goede klantstrategie die tegen een stootje kan. Een digitale klantstrategie is dé standaard. Wij geloven dat digitale marketing en CRM hierdoor goed vertaald kunnen worden in slimme software. Software om al uw klantinteracties in op te slaan, snel naar alle klantinformatie te zoeken om zo op het juiste moment in contact te staan met uw klant. Daarom werken wij met slimme CRM software om voor u deze digitale voorsprong te bereiken. 

KLANTEN VERWACHTEN MEER

Door de digitalisering weten klanten meer en sneller uw diensten te ontdekken. De informatie wordt gedeeld, kan online teruggezocht worden en hierdoor is een klant beter op de hoogte. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Wij zien vaak dat er nog onvoldoende is nagedacht over een digitale klantstrategie. Wil je blijven scoren en een voorsprong hebben in de markt, dan is centrale digitale opslag van klantgegevens een must.

CRM strategie

Als klanten voor u topprioriteit zijn en u dagelijks deze relatie wilt verbeteren, kunt u niet om digitalisering heen. De belangrijkste vragen bij deze omslag in uw CRM strategie hebben wij in kaart gebracht, zoals een belangrijke voor al uw medewerkers: Wie heeft welke informatie van welke klant nodig en op welk moment in zijn klantcontact? Ontdek hoe met CAS CRM uw klant meer centraal kan komen te staan.

Het CRM stappenplan

Een belangrijke basis van een CRM project is het in kaart brengen van de strategie. Waar staat u als organisatie nu en waar wil u over 3 jaar staan? Hoe wilt u uw klant benaderen? Welke service heeft u voor ogen? Hoe helpt CRM om uw klantbinding te vergroten? In een interactieve workshop luisteren wij naar uw verhaal, uw wensen en bepalen we samen de focus. Knelpunten in de werkwijze worden vastgesteld en we zoeken meteen naar verbetering. Zo leggen we een goede basis voor het CRM-project.

 

  • De workshop

    In een workshop verdiepen wij ons verder in uw situatie.

  • Plan van aanpak is akkoord

    Het definitieve plan van aanpak is opgesteld en doorgenomen met de betrokkenen.

  • Installatie en configuratie

    Onze specialisten hanteren een gedegen plan van aanpak om de software te installeren.

  • Testen

    We beschrijven tijdens de workshops nauwkeurig alle wensen en eisen.

  • Training

    Wij trainen in uw organisatie een of meerdere gebruikers die in hun dagelijks werk te maken krijgen met de software.

  • CRM oplossing gereed voor gebruik

    Als de test voldoet aan de wensen en eisen die in de workshop zijn vastgesteld, is uw CRM oplossing gereed voor gebruik.

  • Evaluatie en vervolg

    Na ongeveer een maand komen wij bij u terug en bespreken hoe de nieuwe werkwijze voor uw werkt en coachen wij u en uw collega's.

 

Slimme CRM software voor de zorg

Onze CRM strategie passen wij toe op diverse branches in het middenbedrijf met name business to business en voor stichtingen. Voor de zorgsector hebben wij een speciaal relatiebeheer oplossing: CRM voor de zorg en welzijn

 

 

Scan nu uw bedrijf voor CRM software

Vraag nu een koffiegesprek aan met Jeroen van Scherpenzeel voor het opstellen van een vrijblijvende scan voor uw bedrijf. Bel 030 2676737.
 

CAS CRM - Mobiel CRM