Verhoog je service en verkoop meer

Centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel kan opzoeken begint bij goed adressenbeheer en registratie van contactmomenten. Notities na een gesprek, een taak voor een klant of het bijhouden van een verkoopdossier. Wij streven voor jou dat je volledig digitaal altijd en overal inzicht hebt in je klantcontacten.

KLANTEN VERWACHTEN MEER

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Waarom weten dan niet alle medewerkers hetzelfde over de klant? Wij komen vaak het ontbreken van een digitale strategie tegen waarin de klant nooit uit beeld verdwijnt. Wil je blijven scoren en een voorsprong hebben in je markt dan is centrale opslag van je klantgegevens een must.

START JE PROJECT MET EEN DUIDELIJK DOEL

Bij het invullen van een oplossing in je klantstrategie kom je voor veel vragen te staan. De belangrijkste hebben wij in kaart gebracht, zoals: Waar dien je rekening mee te houden? Wie betrek je in je project? Hoe maak ik onderscheid tussen must haves en nice to haves? Ontdek wat onze CRM checklist voor je kan betekenen bij de start van het CRM project.

Het CRM stappenplan

Een belangrijke basis van een CRM project is het in kaart brengen van je strategie. Waar sta je nu en waar wil je over 3 jaar staat? Hoe wil je de klant benaderen? Welke service heb je voor ogen? In een interactieve workshop luisteren wij naar je verhaal, jouw droom en nemen wij de wensen en eisen door. Zo leggen we een goede basis voor het CRM-project.

  • De workshop

    In een workshop verdiepen wij ons verder in uw situatie.

  • Plan van aanpak is akkoord

    Het definitieve plan van aanpak is opgesteld en doorgenomen met de betrokkenen

  • Installatie en configuratie

    Onze specialisten hanteren een gedegen plan van aanpak om de software te installeren.

  • Testen

    We beschrijven voor de installatie van de software nauwkeurig alle eisen

  • Training

    Wij trainen in uw organisatie een of meerdere gebruikers die in hun dagelijks werk te maken krijgen met de software.

  • CRM oplossing gereed voor gebruik

    Als de test voldoet aan de wensen en eisen die in de workshop zijn vastgesteld, is uw XRM oplossing gereed voor gebruik.

  • Evaluatie en vervolg

    Na ongeveer een maand komen wij bij u terug en bespreken hoe de nieuwe werkwijze voor uw werkt.

 

CRM Zorg en CRM Zakelijke dienstverlening

In de afgelopen 17 jaar hebben wij voor opdrachtgevers uit diverse branches gewerkt. Toch ligt onze focus op de CRM sectoren: zorg en welzijn en zakelijke dienstverlening.

CAS mobiel CRM