Klantstrategie

Als u de relevante klantgegevens voor uw organisatie in kaart brengt en vervolgens met iedereen deelt, bereikt u een digitale voorsprong. Dat is wat wij samen met u willen bereiken.

KLANTVERWACHTING

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Een goede CRM strategie maakt de klant echt centraal. Daar helpt CRM software u bij. Wij geloven dat u met standaard customer excellence software gaat groeien. Uw klantgegevens komen optimaal bij elkaar in een gebruiksvriendelijke cloud CRM oplossing. De laatste mailwisseling of de uitgebrachte offerte van uw klant of prospect: u heeft de gegevens op elk moment paraat.  

Meer informatie

Welke stappen eerst?

U constateert als business developer dat uw organisatie beter kan dan werken met losse lijstjes in Excel. U start een zoektocht naar mogelijke oplossingen, maar u komt voor veel vragen te staan. De belangrijkste die wij vaak horen, hebben wij in kaart gebracht. Denk aan: Hoe organiseer ik eerst alle klantprocessen? Hoe maak elke collega betrokken in het project? Wat zijn voor ons nu must haves en nice to haves? Ontdek alles stap voor stap en download de checklist.

CAS mobiel CRM

Aandacht voor elke rol

Na het organiseren volgt het automatiseren door onze CRM software. Een belangrijk aspect in onze CRM projecten is de acceptatie bij medewerkers. Acceptatie is essentieel voor het succes van een verandertraject met CRM software. Elke speler in het CRM project geven we bij de start een duidelijke toelichting op zijn of haar rol. Met betrokkenheid en focus op waar u in het klantproces software kunt inzetten, zorgen wij samen met u voor een succesvol CRM project. 

Wij zijn sinds 2008 partner van de CRM oplossing CAS genesisWorld. Krachtige en stabiele CRM software en bovenal het meest mobiele CRM ter wereld. Modern, flexibel en betaalbaar. In Duitsland is CAS CRM marktleider binnen het MKB. Niet zomaar een keuze dus!

Voordelen sterke CRM strategie:

  • Alle contactmomenten zijn vastgelegd. U vraagt het op waar u maar wilt: op kantoor, thuis of mobiel
  • U ondersteunt uw collega's en zij worden ontlast (motivatie!)
  • Het bespaart tijd (minder tijd voor zoeken: 2e motivatie!)
  • Klantprocessen houden een vaste structuur en software ondersteunt u daarbij
  • U herkent potentiële verkoopkansen en benut die optimaal
  • U brengt de behoefte van uw klanten duidelijk in kaart.