Klantstrategie

Verhoog uw verkoop met een stevige CRM strategie. Wij bieden u een centrale opslag van alle klantgegevens die iedereen snel en zelfs onderweg kan opzoeken. Direct klanten helpen verhoogt uw conversies! Bekijk hieronder wij het CRM project mee beginnen.

KLANTVERWACHTING

Het centraal stellen van de klant is voor elke organisatie relevant. Een goede CRM strategie met de juiste software helpt u hierbij. Vaak ontbreekt het in organisaties aan een digitale strategie. In CAS CRM bekijkt u onder andere het leadproces, offertes, de taakopvolging voor een klant of kunt u een verkoopdossier van een klant bijhouden. Zo speelt u en uw collega's in op de wensen van de klant. Wilt u blijven scoren en een digitale voorsprong hebben in uw markt? Dan is een goede crm strategie waarbij er een centrale opslag is voor uw klantgegevens een must.

Meer informatie

Duidelijke doelen stellen

Bij het invullen van een oplossing in de klantstrategie komt u voor veel vragen te staan. De belangrijkste hebben wij in kaart gebracht, zoals: Waar dient u rekening mee te houden? Wie betrekt u in het project? Hoe maakt u onderscheidt tussen must haves en nice te haves? Ontdek wat onze gratis CRM checklist voor u kant betekenen en bij de start van een CRM strategie.

 

CAS mobiel CRM

Aandacht voor elke rol

Na het organiseren volgt het automatiseren met onze CRM software. Een belangrijk aspect in onze CRM projecten is de acceptatie bij medewerkers. Acceptatie is essentieel voor het succes van de CRM software. Elke gebruiker krijgt direct aan het begin een toelichting op zijn rol. Met betrokkenheid, aandacht voor samenwerken zijn wij samen met u succesvol in een CRM implementatie. 

Wij zijn sinds 2008 partner van de CRM oplossing CAS genesisWorld. Deze software is het meest mobiele CRM ter wereld. Modern, flexibel en betaalbaar. In Duitsland is CAS CRM marktleider binnen het MKB. Niet zomaar een keuze dus!

Voordelen sterke CRM strategie:

- Registreer contactmomenten en adresgegevens, welke u eenvoudig op kantoor, thuis of onderweg in kunt zien.

- Medewerkers worden ondersteund en ontlast

- Tijdbesparend

- Gestructureerde werkprocedures

- U herkent potentiele verkoopkansen en benut dit optimaal.