CRM in hart van bedrijf

Met ruim 50.000 cursisten en 500.000 gevolgde cursussen is E-WISE Nederland specialist en marktleider in online geaccrediteerde nascholingsproducten. Daarnaast heeft E-WISE ook een eigen vestiging in Duitsland.

Centraal opslaan

Een van de belangrijkste knelpunten vooraf was dat E-WISE met haar eigen database nog niet alle relatiegegevens centraal op kon slaan. Met CAS CRM is er een oplossing gekomen voor al het adressenbeheer, zowel van prospects als voor klanten. Een veelgebruikte optie in het CRM is de archivering van mail, zodat de belangrijkste commununicatie in het klantdossier is terug te vinden. Handig met de Outlook Add-in die snel mails archiveert naar CAS CRM.

Mobiel werken

Accountmanagers hadden buiten de deur nog niet alle klantgegevens digitaal beschikbaar. Met de CAS CRM app kunnen de vertegenwoordigers onderweg altijd toegang krijgen tot alle gegevens. CAS biedt een functie om vollegdig offline te werken, zodat werken in het vliegtuig of zonder Wifi geen probleem meer vormt. De app heeft dezelfde uitstraling als CAS in de browser, waardoor wisselen van client simpel is. Samen met de CAS Card scanner kan hij tevens snel visitekaartjes scannen en direct doorgeven aan de binnendienst voor opvolging.

"Met CAS CRM hebben we een standaard oplossing voor al onze klantinformatie. We hebben de flexibiliteit om de schermen en het design zelf aan te passen. Tevens kan onze afdeling zelf door middel van de CAS API met REST/SOAP connecties maken met andere software, zoals ons nascholingsprogramma."

Dirk van der Zee, IT manager